Ny blogg- nya tag!

Nu har jag som ni ser påbörjat min nya blogg, och nu ska jag hålla mig till den här, så förvänta er inte att det kommer ännu en till! Haha.
Jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt, och förhoppningsvis se till så det händer lite i bloggen , så det blir lite roligare att läsa.
Idag bär det av till Bålsta, ska sova hos min pojke :)
Innan det vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag har nyss kommit ur duschen och smort in mig med b.u.s kräm (solbrun året om!)

Hm, det är ju måndag så jag kanske ska göra som alla andra och skriva mina planer för veckan? Nej, jag är inte den som planerar sådär, kanske om några år ;)
Ah, dom ända planerna jag har just nu är att i slutet av nästa vecka gå till en frisör och plocka ur min hårförlängning.
Och NEJ jag ska inte sluta använda extensions, jag ska bara byta ut dom. Ska byta till clips igen, mycket bekvämare att kunna ta ur håret när man sover eller duschar, så håret håller sig fräshare längre!

Nej nu har inte jag nå mer att skriva för stunden, för nu måste jag gå ut med hundarna så att jag kan få mina saker av mamma.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0