Nichi tar sig en funderare vettu..

Haha! Som sagt så tar jag en allvarlig funderare.. riktigt svår en..
Jag undrar om det kanske är dags för mig att hoppa i säng, men jag kanske bar försöker lura i mig själv att jag måste sov för att orka vara med Sara imorgon.. Äh! Jag vet inte, jag sitter la kvar framför tv:n en stund till innan jag fixar mig för min dejt med sängen!
Ska man vara med Sara så måste man vara heelt utvilad! Haha, all energi måste sparas och laddas och så.. för med Sarisen går det riktigt vilt till RAAAWR hahahah.
Nejmen, ska jag orka hålla humöret uppe imorgon och orka skratta åt allt med henne så lääär det faktiskt vara bra att sova, men vafan, nu känner jag att jag pratar om ingenting särskilt igen och det känns ju inte så speciellt nödvändigt..

Så,nu har iallafall mamma kommit hem och tagit över hundarna igen :) Så nu får jag ledigt! (6)

Imorgon ska jag möta Sara i Vällingby.. Jag är inte så mkt för Vällingby...Alla mm ja, låt mig bara spy en stund :)
Nejmen det löser sig, jag har ju Sara ;) Haha och jag har ett BUSSKORT, så jag kan ju faktiskt ta mig därifrån om jag känner för det :)

Nu ska jag kolla klart på CSI.
 C YA .XO


(förressten, TACK Stoffe för att du kom hit och gjorde mig sällskap iallafall på promenaden! PUSS)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0