Nattboggning

Nu är klockan typ 10 över 1 och jag kolar just nu på en komedi på 6an "The bachelor" tror jag att den heter. Den är rätt så rolig, men ingen sån där "skratta tils man gråter" komedi. haha. -.- Det är en komedi med samtidigt en handling eller vad man ska säga :P
http://tvguiden.se/20090801/TV6-The_Bachelor-2009-08-01_00_00_00.html  där kan ni läsa vad den handlar om!
Men det är dessvärre lite sent att kolla nu med tanke på att den snart är slut.
Men det kan ju vara bra att läsa och se vad det är, om man vill se är det ju bara hyra eller ladda ner eller nått :)

Nu tror jag att jag ska fortsätta titta på filmen så jag inte missar slutet, men vi hörs kanske senare ikväll/inatt, annars kommer det ett morgon inlägg när jag vaknar imorgon bitti!

CIAO BELLAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0