Morr'onMorr'on!

Haha! Vaknade för en stund sen, har hunnit äta frukost och så.. det ända som återstår nu är att fixa till mig, men det orkar jag inte göra nu, det tar jag om ett tag när det passar sig!
Jag känner att jag knappt bloggat någonting dom här två senaste kvällarna. Men igåg kväll var jag med Stoffe, vi hjälpte min mamma att bygga ihop ett skrivbord m.m, sen åkte vi hemtill honom. Och nu sitter jag här rätt så nyvaken :)
Kvällen innan, alltså i förrgår tror jag det blir så sov jag ju som sagt hos Ellen och vi träffade Zimone ett litet tag och sen gick vi hem och tog det lugnt framför TVn och åt glass.
Jaa, vad mer har jag gjort som jag inte skrivit om ? Ne, jag tror inte att det finns så mycket mer att skriva nu, är så trött i huvudet iallafall så det blir väl inga vettiga saker om jag försöker skriva mer så, vi sätter punkt här! :)


Jag och Ellen vid Barkarby pizzeria på väg hem till henne

                                                                                                               CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0