Känner ingen stress

Första gången på länge som jag inte känt mig stressad när jag ska träffa någon.
Jag brukar alltid börja fixa allt i sista sekund typ och då stressar jag alltid iväg och kommer förmodligen ändå försent varje gång.
Men nepp! Inte idag inte! u var jag ute i god tid. Jag har tillochmed tid över nu, vet inte vad jag ska göra, det är typ 40 minuter kvar tills tåget går, och det tar drygt 10 minuter för mig till stationen.
Hmm, vad ska jag göra ? Kanske "finputsa" lite på håret och sminket och sånt :)

Känner att jag vill ha klackar idag, men vet inte vart alla har gömt sig.. Hopp! Så är det ibland! Får ta mina "tofflor" eller ballerina med minimal klack i guess.

Min mammas kusin (?) är här med sitt barn (min syssling alltså). Hennes barn är fan skit sött! Jag gillar inte småbarn, men sålänge jag bara behöver titta så! Så söt,verkligen sååå himla söt!

Nej nu går jag och börjar "finputsa" haha. CIAO!



                                                                                                                                                          /Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0