Hemma

Nu är jag hemma igen, home sweet home. Vet dock inte om jag stannar inne ikväll med mamma och hjälper till lite eller om jag träffar Ellen. Hmm, de blir en filurare det!
Snart får jag hem två nya klänningar :) en svart kort med ballong-kjol, och en grå axelbandslös från Nelly. Inga "fin" klänningar, men dom funkar som det om man vill , nästan alla klänningar funkar som både vardag och fest!

Idag har jag och Stoffe vart hos hans farmor och farfar oh ätit middag :) Nån kyklinggryta med ris, jätte gott :)
Mer än så har jag inte hunnit med haha, seg dag igen.

Det blir inte så många nya bilder i bloggen än så länge för jag hittar inte min kamera sladd, så när jag är hos Stoffe kan jag stoppa i minneskortet och föra över och sen skicka till mig, men tyvärr funkar inte minneskort överföringen på min data, så ja, det blir inte så många bilder förän jag hittar min sladd!

PUNKT !  c yaa , puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0