Blogg igen, den här gången från Bålsta!

Nu har jag kommit fram till bålsta, till Christopher, och nu sitter vi och kollar på några gamla bilder (bl.a från när han var liten) Haha, skiiit söt!
Inför kvällen har vi inga speciella planer utan vi får se vad som händer. Kanske sätter på en rulle? Eller åker någonstans?
Jag har ingen aning :)

Imorgon ska jag sitta hundvakt (iofs är det åt min mammas hundar,så det kanske e självklart eftersom jag också bor där!) från klockan 17 och framåt.. Får se hur kul de blir :P Men som tur är så har vi ju världens góaste hundar så det går säkert PRIIMA :)

Såg när jag loggade in på bloggen att Ellen hade lämnat ett gäst-inlägg, och om ni har läst det så ser ni att jag kommer skriva ut tips och sånt i bloggen, eh, aa .. så de e bara kolla bloggen lite om ni vill ha ett tips, det "ploppar" nog upp så småning om! 
Om du vill att jag ska skriva om något speciellt här i min nya blogg så får du gärna kommentera och berätta vad du tycker jag ska ta med!

Nu ska vi grilla! C yaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0