Vilken bloggare skulle inte vilja vara en storbloggare?

Som det är nu så bloggar jag ju bara för att jag tycker om att skriva och dela med mig av upplevelser ,tips m.m.. och ibland kan det vara skönt att bara skriva ut något och så.
Men allvarligt talat- Vem skulle INTE vilja lyckas med bloggen precis som Blondinbela,Kenza,Kissie,Paow mfl?
Det tror jag att alla som bloggar skulle vilja, men det finns liksom hur många bloggar som helst i nuläget, och det finns inte en chans att ens en fjärdedel av alla dom lyckas tjäna stora summor på sin blogg, inte en chans!

Så som sagt, jag skriver bara för skoj skull, sen får man se vart det leder. Förmodligen ingenstans ;) Men man kan ju alltid få drömma! Haha.

Men tänkte bara lägga till att det är så patetiskt att skriva elaka kommentarer om deras utseende och sånt, för helt seriöst- TROR DU ENS DOM TAR ÅT SIG?! haha nötter! Dom skiter väl i vad ni tycker? Är det ni eller DOM som har lyckats? Jo juste, dom!

Så håll käften och var glad för deras skull istället? För att jag förmodar att alla ni som klagar igentligen bara är avundsjuka, men sluta vara avundsjuka och se dom som en sorts förebild i stället, För ni vill ju helst av allt vara i deras sits right ? Yeah , I thought soooo.

HAHA,  HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0