Okej Ellen!

Nu bloggar jag igen :) nöjda?
Jag skriver iofs för min egen skull men whatever, ni kan ju ändå vara nöjda!
Ellen tyckte inte att jag uppdaterade tillräckligt ofta, (fast jag gjorde det senast igår) menmen.
Så nu skriver jag ett litet inlägg.
För att försvara mig för min dåliga uppdatering är det för att jag har fullt upp i mitt rum för tillfället + att Stoffe(<3) har sovit här i två dagar nu, så har inte haft någon tid att skriva av mig.

Snart får jag nog hem min nya data, iallafall någon gång i veckan :)
Men det var nte det jag ville ha sagt, jag ville säga att när jag fått den så bloggar jag mer! För då har jag en ny ROLIGARE dator, med webcam, och webcam betyder ? Juste ja, BILDER! i massor!
Så, visst jag kanske har bloggat dåligt nu,but still, snart blir det meeega mycket uppdates och bilder, så va grinar ni för ?
När jag kommer tillbaka (back on track!) så är bloggen bättre än någonsin!

Så hey! Sluta grina, de blir bra igen jag lovar :)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Janna

men ajdå! det lät brutalt ;) men det var ju bra att du har en ny nu!

2009-08-10 @ 22:44:24
URL: http://jannamattsson.blogg.se/
Postat av: Marielle

Kommer du ihåg på 60-talet då det var aktuellt med berlockerarmband i guld?



Nej, jag tänkte väl det... Just nu har du chansen att vinna nya MODERNA smycken till ett värde av 3000kr - om du svarar rätt på "Gissa bilden"!



Alla tävlingsdeltagare får dessutom en gratis gåva. Var med och tävla du med! :-)

2009-08-13 @ 18:20:41
URL: http://marielle.missworld.se
Postat av: Maria

Hej. Om du gillar E.M.D. så vet jag den perfekta bloggen för dig. Gillar du inte E.M.D. så behöver du inte bry dig om det här :) Och då ber jag om ursäkt. Men om det skulle vara så att du gillar E.M.D. eller någon av medlemmarna så tycker jag att du ska börja läsa http://www.emdtour.blogg.se

Det är den perfekta bloggen för de som gillar killarna. Bloggen har även blivit rekomenderad av killarnas egna hemsida och det är ju bra betyg ;)

Du är hjärtligt välkommen :)

2009-09-04 @ 23:34:15
URL: http://emdtour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0