Imorgon ska jag göra tåårta! lalala


MUMS! haha, seriöst, ser det inte gott ut? Eftersom vi som sagt ska fira mamma så ska jag göra tårta, så jag bestämde mig för att göra frukt tårta! Hur gott som helst!
Kommer dessvärre inte se lika glamourös ut som de här två, men någorlunda fin blir den nog :) Aja, whatever, man ska ju ändå bara äta den right ?

Hade tänkt göra en som är mer som tårtan på den första bilden, med riven choklad på, verkar inte det godare än mandelflarn eller vad det nu är på den andra? Eller, vad tycker ni?
Jag lutar iallafall nästan så mkt till choklad så jag håller på å trilla över , haha om ni fattar vad jag menar :)
Så a, det blir nog choklad!

Känner att det här var ett sjuuuukt ointressant inlägg så nu ska jag säätta punkt innan det blir pinsamt!
Ha det bäst! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0